Anonym blogg...

Åh vad jag hade behövt det ibland! :) Idag till exempel. Eller nu rättare sagt, när det närmar sig med stora steg! Då hade jag till exempel kunnat lägga ut bilderna på den vansinnigt goda bröllopsmenyn som vi åt igår för att se att allt är till belåtenhet inför den stora dagen! Men icke! Jag hade också kunnat visa bilder på klänningen och tårtan och allt... men men. Dagen idag blev mycket bättre än jag var rädd för igår. J tentapluggar och vill således inte ha oss hemma helst och kl 16 åkte de till Kungsbacka för match... Ingen rolig och väldigt ensam dag. Men icke! Jag och M traskade till öppna förskolan på förmiddagen och väl hemma var det lunch och middagslur för henne. Eftermiddagen umgicks M med farmor, så jag har haft egentid så det bara smäller om det i eftermiddag. Skönt! Blev lite handlat, städat och lite fix inför morgonkvällens grill! Trevligt, trevligt! Snart är helgen här, och över och då är det bröllopsvecka!! Helt galet! Det känns skumt. Det känns som att jag borde vara nervös. Det känns som det är evigheter kvar, samtidigt som det är så nära. Jaa... vad ska man säga. Jag ser fram mot det som bara den i alla fall! Hoppas bara allt klaffar och att vädergudarna är på rätt humör den dagen.
Gällande presenter (ni som ska med på hela spektaklet) så är vi så tråkiga så vi önskar oss pengar framförallt. Vi har bokat en bröllopsresa som ska betalas, och vi hoppas på att kunna göra det också. Det vore ju trist om en av oss får stanna hemma liksom! Om det mot förmodan skulle vara så att ni inte vill uppfylla vår denna lilla önskan och göra något annat, så finns det ändå en önskelista. Inte särskilt fyllig, eftersom att det är pengar vi vill ha, men ändå. Den finns här:

http://www.brollopstorget.se/Brudpar/tildisenjimsan/

Så var det med det. Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa lite. M sover, klockan är 21:35, och J kommer väl snart hem för att återgå till sina tentaböcker...


Kommentarer
Postat av: johannapannan

hahaha vilken söt liten önskelista. Du vet att man ska vara glad över alla skålar och glas och tallrikar och vaser också va?? ;_)

2009-06-07 @ 08:15:04
URL: http://johannapanna146.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0