Sista bloggen?

...innan bröllopet då... kanske?!??! Vad vet jag... nä, kanske måste uppdatera tillståndet kvällen innan...
Här går tiden bara såååååååååå långsamt! Vi gör dock vad vi kan för att fylla ut den. Kan ju rapportera lite från den trevliga helgen innan jag går på allmäntillståndet just nu... I fredags grillade vi hos E och M och deras lille W. Han och M hade nog rätt kul ihop tror jag. De är i alla fall hela tiden på precis samma ställe. Tur är väl det, eftersom att det är där M ska vara på lördag!
W käkar lite plastäpple och M ska såklart stå precis bredvid...


Pyjamasbusarna, varför så sur M? haha...


Vi njöt i alla fall av god mat och dryck när barnen väl somnat! Supermysigt och trevligt på alla sätt och vis! Och kul! HAHA... eller hur E... vad sägs om en tårta med chanan och chivi på?! Inte helt fel, trots att den bara var halv... ;) Nä, ska hoppa internskämten.... hahaha...


På lördagen var det ju Sverige - Danmark. Vi hade en riktig support här hemma, vilket i och för sig inte hjälpte särskilt mycket... Dagen i övrigt tillbringade vi hos nyexaminerade vänner. 2 olika faktiskt. Mycket trevligt och mycket god mat.


Vecka 24 har so far sniglat sig fram! Vet inte om det blir ännu mer påtagligt bara för att vi är hemma båda två? Vi har i och för sig haft en ganska mysig vecka, även om den verkar vara lååååååååååååång... I måndags cyklade vi in till stan och hade Moa i bärsele när vi strosade på stan och letade morgongåva bland annat. Sen övade vi lite vals, och min fot låste sig! Det gör skitont rent ut sagt! Det är så typiskt mig... men den är inte öm någonstans alls, det är bara det att det inte går att röra den... Men det ska nog gå bra.
I tisdags, igår alltså, var vi ute och vandrade på förmiddagen trots min fot. Måste ju slå ihjäl tiden med någonting liksom. Sen blev det lite fruktstund innan vi åkte hem för lunch. M åkte sele även den här dagen :)


Fruktstund!


Eftermiddagen ägnade vi åt avkoppling till 100%. M fick leka med J:s farmor och farfar och vi var på SPA. Under tiden jag låg i världens lyxigaste bubbelbadkar med jättemycket skum fick J massage och sen bytte vi. SÅ gött! Efter det gick vi och åt innan vi hämtade M. Skön dag!

Idag har bröllopsgrubblerierna satt in ordentligt. Det mesta handlar nog om hur allt ska fungera rent praktiskt. Vilka saker som ska vart och hur och när. Hur allt ska funka med M, och sådana funderingar. Har börjat plocka fram lite saker som bara inte får stanna hemma... t.ex. ringarna, underkläderna och skorna. Lite så. Nervös vet jag inte i och för sig... Jag vill mest att det ska vara lördag morgon nu! Samtidigt som jag inte vill att den dagen ska vara över. Lite motsägelsefulla känslor så där. Hoppas bara på att kunna få i mig lite smått att äta under dagen, har en tendens att alltid må så illa när jag är nervös, om jag nu kommer vara det då... Något jag inte oroar mig över är vädret. Det är väl något av få saker den dagen som jag inte kan påverka över huvud taget, så då känns det onödigt att lägga energi på det.
Imorgon kommer syster och systerdotter och gör oss sällskap och då börjar fixet. På fredag kommer mamma, pappa, bror, brors flickvän, systers man och resten av barnen och min tärna!!! Tjohoooooooooooo lääääääängtar!!!
Imorgon ska vi:
-hämta killarnas kläder och våra underkjolar
-köpa videoband till videokameran
-plocka snäckor
-lämna blommor på Tylebäck
På fredag ska vi:
-göra naglar
-handla allt som ska med på lördag
-hämta morgongåva

Det är säkert massa saker till som ska göras, men jag väljer att typ ignorera det... typ raka benen och sån´t :)
Kommer säkert blogga fler gånger, om inte annars så för att få tiden att gå!
Och du, har du inget att göra på lördag och befinner dig i Halmstad, varför inte titta in i Snöstorps kyrka klockan 15 och kolla in spektaklet!? :)

Kommentarer
Postat av: johannapannan

ja åh vad jag önskar jag fick vara där och se. Det kommer absolut inte att vara spektakel. Det kommer att vara supervackert!



kram

2009-06-12 @ 18:52:45
URL: http://johannapanna146.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0