bröllop, Bröllop, BRÖLLOP!!!

Shit alltså vad tiden går! Det händer bröllopsrelaterade saker varenda dag! Idag har jag haft en jättelyxig sådan. 9:45 till 13 satt jag i en frisörstol där jag ska fixas till på dagen D och NJÖT av all tänkbar behandling... Låter som en jättelyxig spa-dag, men det känns så när jag är barnfri lite ibland. Idag har jag alltså färgat ur den färg jag hade i håret, lagt slingor som ska framhäva bröllopsfrisyren samt klippt lite grann. Dessutom har jag fått en provmake-up vilken jag trivs järnet i! Det kommer blir så fint alltihop! Jag kände mig superfin när jag gick därifrån! Och som grädde på moset har jag haft sällskap av min kära tärna idag, som äntligen tittat hem från Afrika! Great! Därefter blev det tärnklänningsfix och sedan jättegod asiatisk buffé trots miffo till servitör som flirtar alldeles för mycket för min smak! Anyway... in med en cykel i en bil (?hahahha?) och hemåt för lite mys med kaffe och tjöt innan E lämnade Halmstad för denna gång. Jag stack till kören och kom hem typ 20. Mycket bröllop i tankarna. Bara bröllop i tankarna nästan.... så kan det vara, så ska det väl vara?! Pratat med kantor och hör med musiker till kyrkan och bara ser fram mot allt så himla mycket!!!
Men nog om det!
Jag har lagt in lite nya bilder sen sist, eller inte sen sist jag skrev, men sen sist jag publicerade bilder! Vi har ju hunnit göra lite grann som fångats på bild sen dess...
Alltså... blogg.se bara bryts heeeeeeeeeeeela tiden när jag försöker ladda in bilder... så det får räcka med 2 idag, annars blir jag sittande här hela natten...
Så här fint blev det på M:s rum när teracottatapeterna rök all världens väg:
(det är röda stjärnor på fondväggen och rummet är inte färdigmöblerat som det ska vara)


Här har morfar byggt en provisorisk grind till trappan i V-ryd så M inte ska smita ner i källaren. Bra va!?


Allt för idag! Ship och hajk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0