Det får bli utan bilder...

På tok för längesen jag uppdaterade denna blogg, sorry. Det händer helt enkelt för mycket här! Ha, eller nåt. Väldigt, väldigt mycket bröllop helt plötsligt, vilket resulterat i 3 väldigt stressiga nätter fulla av drömmar där allt går fel. Allt från missade frisörtider till att ha förstört vigselringen osv... Men det kanske är bra att bearbeta allt som kan gå fel innan dagen D. Det är bara det att dagen D springer mot oss och jag vet inte om vi är så förberedda som vi borde... eller?! Jaja. Klänningen är i alla fall färdigsydd och bara väntar på rätt dag, tillsammans med ringarna. Förlovningsringarna är putsade, så dem kan vi inte ha på oss förrän den dagen heller, så nu ser vi nyseparerade ut. Anyway.
Har stuckit ner 5 kg också, på 5 veckor. Najs... Väger som jag önskar, men ser inte så ut, så jag kämpar vidare... Ingen större kamp, jag trivs med nyttig mat och promenader!
Stora nyheter förutom bröllop, jag har fått jobb!!! Helt galet! Längtar som en tok efter att få börja! 13 augusti är det dags... heltid... Vi har även fått in M på dagis, så där har vi varit och hälsat på också. Mysigt men skumt... att lämna henne alltså. Även om det är några månader kvar. En sommar.
Helgen har varit festlig. Fredagen var J:s, gårdagen min. Därav sovmorgon idag för min del, igår för J. Nu, söndagkväll, bloggar mest för mitt eget samvetes skull. Att veta att jag visat att jag finns liksom. Ska försöka slänga in lite bilder från livet imorgon. Eller någon annan dag när jag hinner...
Veckan som följer ser ut som följer:
Måndag: Jobb
Tisdag: Bröllopsdag... vilket bl.a. innebär frisör och klänningfix för min älskade tärna som kommer hit över dagen
Onsdag: Fotograf-date inför bröllopet, mor och far kommer hit
Torsdag: Mor och far här
Fredag: Mor, syster, svåger, systerdotter här
Lördag: Mor och systerdotter här. Barndop
Söndag: Syster och svåger kommer och hämtar systerdotter och mor
Hoppas på fint väder, glass och stros i solen

Nu blir det lite läsning innan jag ska njuta av sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0