Titt-in!

En liten titt-in i min lilla verklighet... Jag sitter i soffan, framför tv:n, med datorn i knät och en sovande dotter i rummet intill och njuter. Det här är lyx för mig. J är hos bror sin och jag tänker inte göra NÅGON nytta ALLS! KLockan är 21 och jag ska snart börja förbereda för natt. Jag orkar inte särskilt mycket och innan 22 måste jag bara sova. Så är det. För att fungera över huvud taget. Imorgon ringer klockan vid 6 igen och det är en lång dag imorgon! Jobb hela dagen och konsert hela kvällen/natten. En dag i taget. På söndag ska jag NJUTA av att år 2009:s vecka 47 är slut!

Idag jobbade jag till kvart över 3, då J och M hämtade mig på jobbet och vi for vidare till BVC. 1,5-årskontroll av M. Det är inte annat än att man blir stolt när det de frågar om är för oss självklart. Kan hon peka ut kroppsdelar, staplar hon saker på varandra, kan hon gå och hämta saker vi ber om, säger hon något, o.s.v. Om hon säger något? HA! Hon tjatar ju hela tiden! Både ett, två och till och med tre ord ibland. Och om hon har fler än 8 ord i sitt ordförråd? Eeeh, Japp! :) Därefter blev det vaccination av både M och J. Så nu är hela familjen vaccinerad och jag hoppas innerligt att vi klarar oss utan biverkningar! Jag kom lindrigt undan med en öm arm när jag tog sprutan för 3 veckor sedan. M sover i alla fall gott nu, och jag hoppas det förblir så. Jag behöver min sömn inatt. Men först ska jag njuta liiite till av att sitta här i soffan och lyxa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0