Blogg från jobbet!

Tänk att en skola som annars är så full av liv kan vara så lugn och tyst och ödslig. Klockan är 10 i 5 och jag är mitt emellan jobb och kör. Jag slutade kvart i 4 och kören börjar klockan 6, och då kan jag lika gärna sitta kvar här och göra nytta som att stressa hem och stressa iväg igen. Så nytta gör jag, så gott det går. Nu behöver huvudet en paus, för det fungerar inte hur länge som helst. Annars?! Jaa.. jag har blivit jättegravid helt plötsligt känns det som. Magen kom från ingenstans och spöket laban lattjar runt som bara den. Hur många ben har h*n? Men jag mår bra! Oförskämt bra i jämförelse med när jag väntade M. Kanske hade jag för lite att göra när jag väntade henne? Jag bara gick runt och kände efter hur jag mådde liksom.
Denna vecka är skön. J:s hemtenta är färdig, fotbollen går på lågvarv och jag har "bara" 3 lektioner per dag. Det är skönt. Jag tar en vecka i taget och inser att jag nästan jobbat halva terminen! Tiden bara springer iväg verkligen. Det finns mycket att se fram emot, kanske är det därför. Jag trivs så vansinnigt bra på jobbet, kanske är det därför. Vad vet jag?! Jag njuter av dagen och tar allt som det kommer. En bra dag låter det så här. Fast jag är trött. Kanske behövs lite extra järn? Får väl se vad BM säger nästa gång.
Nä, lite mer nytta ska göras. Hörs och ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0