Hej fr[n Rhodos!!!

Japp, h'r sitter jag p[ ett internetcafe/sportbar och vad 'r v'l en b'ttre syssels'ttning f;r lilla mig n'r J kollar Liverpoolmatchen 'n att sitta lite vid datorn. Vilket kalasst'lle d'r b[das behov kan m'ttas. S[ urs'kta att det inte finns a, a och o med prickar ;ver.
Vi har det s[ bra man bara kan ha det! Vi bor p[ v'rsta lyxhotellet 2 meter fr[n stranden typ. Hur fint och lyxigt som helst med folk som b'r ens saker och l'mnar frukt p[ rummet och s[. Enda nackdelen 'r att man inte f[r se ut hur man vill n'r man 'ter, men men, det kan man v'l leva med en vecka som den h'r. J f[r inte ha kortbyxor i restaurangen, men, men. Vad vi 'n g;r utbrister J : "Det h'r 'r livet". Allt fr[n k'kar v'rldens finaste frukostbuffe, ligger i havet, vid havet, p[ havet, k'kar 5r'tters lunch varje dag eller strosar runt i stan. Oavsett, s[ 'r det livet tydligen. Fast jag kan inget annat 'n h[lla med! Vi njuter verkligen! Av maten, v'rmen, varandra och ledigheten fr[n allt. Idag har vi t.ex. varit p[ b[tutflykt och solat och badat och njutit till max! Imorgon blir det en bussutflykt, lite kulturella vill man ju vara mellan alla ;l och lata dagar. Eller?
Vi har verkligen sl'ppt allt som har med hemma att g;ra, f;rutom M d[. Saknar henne s[ det g;r ont! Kan inte h[lla t[rarna tillbaka n'r jag tittar p[ korten jag har med p[ henne, men f;rs;ker koppla bort det s[ gott det g[r. Hon har det s[ bra, s[ bra hemma s[...
N'''.... ska v'l ta och surfa vidare lite. Det 'r v'l inte s[ j'ttel'nge kvar p[ matchen, och d[ t'nker jag inte sl;sa bort tiden h'r!!
ha det s[ b'st d'r hemma och hoppas ni kunde l'sa detta 'ven utan prickbokst'verna.
ps. bebisen trivs h'r i alla fall, sparkar som bara den!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Heej!



Skönt att höra att ni har det bra, det förtjänar ni! Vore kul att ses när du kommer hem!



Kram

2009-09-22 @ 16:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0