Hej och hå och hopp och lek!

Här går det undan. Dagarna bara flyger iväg och är precis fullproppade till bredden och höjden och djupet och allt. Idag har jag haft fyra av fyra möjliga lektioner, d.v.s. ingen planeringstid alls däremellan, och sedan satt jag kvar och jobbade till kvart i 6. Därefter blev det Hemköp för att köpa middag bestående av en brödlev och kaviar innan jag åkte till kören. Jag längtade hem, så jag stannade inte hela tiden, och nu sitter jag här. Nöjd och glad och så men rätt mör och trött! Dags för sängen trots att klockan bara är nio. Så skönt så skönt att ligga i sängen och känna sparkar innan jag somnar. Imorgon blir inte en liiiiiiiiiiiika intensiv dag eftersom det ligger en långlunch mitt i alltihop. Skönt med lugn dag mitt i veckan för att hinna pusta ut för idag och igår och ladda inför torsdag och fredag som är relativt intensiva de också. På torsdag kommer lilla mamma och jag LÄNGTAR efter hennes sällskap och två extra hjälpande händer. Jag njuter av livet, men känner mig en aning otillräcklig. Vill vara på jobbet till 100% samtidigt som jag vill vara världens bästa mamma till 100% samtidigt som jag vill vara rädd om mig och vila upp mig inför bebis nummer 2. Ekvationen går inte riktigt ihop. Men, men. En dag och en vecka i taget. Snart är det Grekland!!!! Tjiiiiiihoooooooooooooooooooa! :) By the way, här är spöket Laban:


haj så länge

Kommentarer
Postat av: jaaaaaaag!!

hellu!!

jag heter osså tilda!!!!! jag råkade komma in på din blogg, när jag skulle visa min, som är rätt ny, för pappa..

pappa: men Tilda!??

har skrivit sååååå mkt på de här dagarna!!

Och varför skriver du att du typ är 26 år!! och det där e ju inte du!!!! varför??

Jag: eeh.. jag tror vi tar o kollar på MIN blogg i stället!!

Pappa. hmf.. bra..



hehe.. aja..



menä.. kul att du ska få ett barn lixom!!!

aaaaaaas kul!!

länktar själv efter att få ett själ!!



men det kan jag drömma om, jag, 11 år!!!

herrå!!



2009-09-02 @ 08:55:23
URL: http://tildiisen.blogg.se/
Postat av: Ida

vad är det för sort?

2009-09-05 @ 12:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0