Jag är ledsen alltså...

... men jag håller inte med er. Ni som tycker att våra döttrar är lika alltså. Ikväll när Jimmy sövde Moa hade jag och min lilla bulle kvalitetstid i köket. Det såg ut som om jag hamnat på något kafferep av något slag. Och mitt under detta kafferep slog det mig, de är inte lika. Så är det! Ja, pyjamasen är ny, kunde inte låt bli! Hade kunnat köpa upp hela Lindex idag tror jag! Trodde dock att storlek 68 skulle passa, men den var visst lite kort i benen...


Angående olikhet mellan döttrarna Karlsson, kika på följande hopklipp:




Det är inte så att man måste fundera på vem som är vem liksom. Så tycker jag.
För övrigt är min första änka-tisdag till ända, och det har gått kalasbra. Mycket tack vare fint väder men även att Jimsan lyckades komma hem i bra tid. Vi tjejer har ägnat dagen åt Öppna förskolan, Bvc, stan och grannbesök. Tack vare att Moa är så lugn och sansad får hon gärna följa med till Öppna förskolan trots att det är 2-årsgräns på tisdag förmiddag. Så lät det när jag frågade. Det tackar vi för. På bvc var det halvårskontroll för Molly vilket gick helt okej. På stan strosade vi mest runt och gick balansgång runt fontänen på Stora torg och dagen avslutades med favoritgrannen med hund på kaffebesök. I samma veva kom Jimmy hem. Han å sin sida har ägnat dagen åt fotbollstränarutbildning på högskolan tillsammans med bl.a. Henke Larsson. Måste kännas väldigt skumt att sitta i ett klassrum med honom! Vill de ha klassfest hemma hos oss, så gärna för mig! Hahahahaha. Nä, men det ska nog gå bra de här tisdagarna. Nu känns det ju som helg när denna dag är slut. Nu hoppas vi bara att Molly, till skillnad från igår och inatt, SOVER. Det hade varit skönt... Jag ska dessutom slänga upp länken till "Enjoy the silence" från bröllopet i lördags. Så fort den är uppladdad så! Haj så länge...

Kommentarer
Postat av: Lovisa S3 DBGY

Jag håller med dig, de är inte lika men man kan se att de är syskon :)

2010-09-01 @ 00:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0