Idag är en bra dag!

Jag fokuserar bort att jag är sjuk. Känner inte efter, för det hinns ändå inte med att lägga sig i soffan. Knarkmedicinerna gör säkert verkan också. Trots sjukan och snöstormen med oskottade vägar till dagis är detta en bra dag. Nu inne i värmen med en kopp kaffe och sällskaplig Molly och dagen idag innehåller en massa goa saker. Det ska jag se till i alla fall. Här hemma ser ut som KRIGET, tänk vad det gör mycket att jag i friska dagar går och plockar mest hela tiden! När jag slutar med det ser det ännu värre ut än vanligt här hemma. I alla fall. Jag ska nog försöka plocka lite, men mest ska jag ha kvalitetstid med Molly! Framåt dagishämtardags ska jag lämna Molly hos bästa Bettan där Molly får vara tills Jimmy slutar jobba. Själv ska jag åka och hämta Moa som får följa med mig till "jobbet" vilket idag innebär öva inför julavslutningen i kyrkan. SÅ mysigt! Och Moa är oftast inga dimmer att ha med sig i sådana sammanhang. Jag ska packa i ordning lite saker till henne som hon kan ägna sig åt när fascinationen över kyrka och sång lagt sig... Väl hemma är det mys med hela familjen! Men bäst av allt; imorgon är det julavslutning, mamma och pappa är här med barnen och därefter är Jimmy ledig i 3 veckor!!! Fantastiskt!!! Idag är en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0