Vi laddar!

Det KAN vara så att detta är år 2010s sista inlägg... Skulle kunna vara! Vi laddar för nyårsfirande 23 mil härifrån, nämligen i Åhus. Imorgon morgon bär det av och sedan befinner vi oss där till söndag troligtvis. Det ska verkligen bli hur härligt som helst! Framförallt att få träffa favoritfamiljen i Åhus och bara vara samtidigt som man får den äran att klämma in en nyårsafton i all kvalitetstid! Lovely!
Här i Vaggeryd myser vi bara runt. Vi njuter av varandra, barnen, att bli uppassade och ha all hjälp och av den sömn som faktiskt finns att få när vi är 4 vuxna på 2 barn istället för 2! Så är det. Idag blev det en maaaaaaaaaaaaaaasssa utelek med vårt äldsta och systers två yngsta efter fantastisk middag hos min mormor. Ute blev det pulkaåk och grottbygge. I alla fall för mig och Jimmy. Jag undrar om det var vi eller barnen som tyckte det var roligast att vara ute... Det är i alla fall KUL att leka i snön!!! Annars inget nytt.

En snabb titt i 2010 års backspegel:
Januari: Jag jobbade utan att jobba. Min vikarie var på plats OM det skulle vara så att bebisen ville ut tidigare än beräknat. Så jag satt på jobbet.
Februari: Bebisen, Molly, var beräknad till den 8e men kom inte ut förrän den 10e.
Mars: Bebisbubbla antar jag... Vad hände annars i mars liksom?
April: Livet började väl komma på fötter men vad gjorde vi!??
Maj: Moa fyllde 2, dop för Molly och allmänt mycket kalas, kändes det som.
Juni: Jimmy tog examen från lärarutbildningen. Äntligen! Och ett kalas till...
Juli: Semester på Öland, fantastiskt! Jäääääääääääääääääättevarmt och sol och bad varje dag! Inte hela juli men lite av juli...
Augusti: Livet började så smått falla på plats. Jimmy började jobba, halvtid till en början och vi hade det ganska soft.
September: I mitten någon gång började Jimmy heltid och det blev TUFFT. Molly sov inte. Från vecka 30 i augusti, genom september, oktober, november och till början på december...
Oktober: Jimmy fyllde 25 och vi var i Liverpool.
November: Vi gjorde nog inte så mycket... Inget speciellt i alla fall.
December: Transportsträcka till julen med mycket Lucia och julmys.

Så känns det väl när jag kikar snabbt. De senaste åren har det hänt en hel del. Jag tog examen och Moa föddes 2008, vi flyttade och gifte oss 2009, Jimmy tog examen och Molly föddes 2010. Vad ska hända 2011?

Kommentarer
Postat av: Linda

SNART kommer ni till oss!!! Underbart! Jaaa, var ska hända 2011?? Massa roligt hoppas jag, och massa besök för oss på båda hållen! KRAM

2010-12-29 @ 23:34:14
Postat av: Sofie

Jag hoppas att ni får ett bra och mysigt 2011.

Hoppas också på en och annan fika ihop.

Trevlig nyår!!

Kram

2010-12-30 @ 19:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0