Imorgon ska jag föda barn!

Så det så! Behöver jag skriva mer än så... ;) Från och med imorgon ska jag ignorera det faktum att vi bara går och väntar. Att jag är en tickande bomb och att alla i min närhet undrar om jag känner något som visar på att det är på gång. Det gör jag inte. Därför tänker jag ignorera det faktum att jag är en tidsinställd bomb.
Dagen idag har varit lång. Jag gick upp vid tiotiden och satt och fikade och umgicks med mor och dotter hela förmiddagen kändes det som. Efter lunch fick mor ut mig på en promenad när M skulle sova. Det var kallt. Annars har jag varit duktig och sorterat foton på datorn idag. Det tog hela dagen. Tänk vad mycket bilder som finns där! Och jag kan inte med att radera dem! Det KAN ju vara så att jag kan ha nytta av dem någon gång till någonting... kanske! I eftermiddag hade vi finbesök av bror och A. Jättemysigt när vår lilla bubbla invaderas av folk utifrån! Det måste bli ändring på det i veckan. Jag måste ge mig ut och träffa folk. J:s utbildning är klar nu i alla fall, och bebisen är vansinnigt välkommen precis när som helst. Nu gärna. Eller nu. Eller kanske nu. Nä. Ingen bebis. Som sagt, från och med imorgon ska jag ignorera det faktum att den borde komma när som helst. Därför är veckan delvis planerad. Lite fika på stan, lite Eurostop, lite jaaa... Okej, inte helt planerad. Men jag ska nog komma på något. Hörs imorgon! UTAN bebistänk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0