Inte HELT insnöade...

...men nästan! Vi lever på så gott det går, och det går! Ibland väntar jag på att kaoset ska bryta ut, men än så länge *peppar peppar* har det inte hänt! Väldigt skönt. Nätterna är lika spännande varje kväll när jag lägger huvudet på kudden. Ska jag få sova i min säng eller blir det gästrummet för mig och M2 inatt? Hon kommer i vilket fall att kosta oss en ny tv. Redan. För efter att M1 somnat på kvällen kan vi inte vara i tv-rummet eftersom att M2 väcker henne så fort hon öppnar munnen. Så kvällstid efter att M1 somnat stänger vi in oss i gästrummet. Som tur är går ju OS på nätet också...
M1s dagis är stängt p.g.a. rasrisk av tak, så p.g.a. ersättningslokal får hon vara hemma. Varför strula till hennes nya tillvaro ännu mer med nya lokaler och nytt folk?! Nu har jag den eviga turen att ha lite sällskap ett par dagar av mamma igen. Skönt! 3 vuxna är lagom på 2 barn... Jag blir bara så trött när hon är här, för då slappnar jag av. Eller så är det för att jag gått min första ordentliga promenad i det härliga vädret idag. Vem vet? Tänkte slänga in den sista magbilden för den här graviditeten. Den som är tagen efter bebisen...

Hörs en annan dag! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej vännen! Så fina ni är i er lilla familj!!

Och magen ser ju fin ut också! Tyckte de grav-byxorna jag fick låna av dig sett så stora ut, men när jag skulle testa dem häromdagen så såg jag att det var stl S. Fick knappt mudden över höfterna och sen satt de HÅRT över magen. Men bra i benen. Typiskt. Stod ut när jag var i affären sen fick jag ge upp och byta. Andas! Skönt! =) Men de lär inte bli mer använda än så, så jag ska komma ihåg dem nästa gång vi ses! =) pussa familjen!

2010-02-23 @ 18:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0