Man FÅR gå och lägga sig 21:16 en fredag...

... speciellt om man varit vaken HELA DAGEN! Det har jag varit idag... och det är nog första gången den här veckan tror jag. I och för sig har jag legat i sängen och läst större delen av dagen, men jag har varit vaken! En viss bitterhet p.g.a. att jag blivit av med smaksinnet gör också att godisskålen inte är lika intressant som sängen. Jag som var så sugen på godis, åkte och köpte en stoooooooooooooooooooor skål, också smakar det ingenting! Det är inget roligt att vara förkyld. Jag har i alla fall köpt något naturläkemedel som jag fick tips om nu, så vi får se om det hjälper. Hoppas det!
Jag är också mer gravid än jag någonsin varit förut. Inte för att det känns så, men M kom som igår. Så om denna bebis hade följt henne hade vi haft två vid det här laget. Men det verkar den inte göra. Den trivs så bra, så bra. Även om mamma tycker att den ser ut att ramla ut när som helst eftersom att magen är så långt ner. Vad vet jag. Jag ställer in mig psykiskt på att gå över två veckor. Lika bra det. Nä, nu blir det sängen. Jag är jättetrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0