Fram och tillbaka!

Nu är vi hemma igen efter ett par dagar i Helsingborg! Det är ett evigt farande hit och dit på det här stället, men det är härligt! Man får ju passa på. Nu är det nämligen i princip slut på det. Idag börjar Jimmy jobba. Idag och imorgon ska det jobbas och sedan blir det en vecka på Öland innan han fortsätter jobba. Så nu är min lyxtillvaro slut. Jobbigt... Just nu sover barnen. Molly vaknade 6 och nu var det dags att sova igen. Moa har inte vaknat för dagen än. Det hade varit mycket mysigare om båda hade sovit till nu... (klockan är 8:30) Trött blir man när man inte får sova så som man är van vid! Framförallt nu när jag är ensam. Ensam är ett ord som passar idag. Vad ska jag hitta på idag med tjejerna då? Och imorgon? Och jag vågar inte tänka på hur det kommer bli i höst när det alltid kommer att vara såhär! Jag har verkligen varit bortskämd!

I Helsingborg var det i alla fall supermysigt! Har inte hunnit få in bilderna från den fantastiskt fina nya lägenhet som bror och flickvän skaffat. Men det kommer. Vi ägnade första dagen åt strand, picknick, premiärdopp (för min del) samt restaurangbesök och kvällen avslutades med fotboll på Harry´s för killarna och mys i soffan för tjejerna. Dagen igår tillbringade bror min på jobbet och vi åkte till Danmark. Så vid halv 12 tackade vi för oss och begav oss med båt för att tura. Jättemysigt!
Nu blir det omställning och ompackning till nästa ställe. Då ska det njutas! För sen börjar allvaret... det allvar jag får smaka på idag...

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej vännen!!

Jag vet vad du ska göra i höst!! Du o jag ska leka en massa med våra ungar! Jag är seriöst inställd på att vi ska ha varannan vecka boende hos varandra! Eller ja, nästan iaf! Vi SKA ses en hel del. puss

2010-07-01 @ 09:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0