Tillägg...

Innan jag kan lämna ämnet "Öland" helt måste de få (!!!) missödena redovisas...
För det första åkte jag ifrån min plånbok. Det fungerade helt kanon! Jimmy trivdes som fisken i vattnet med att förse mig med pengar när jag behövde. Och jag tyckte det var rätt kul att lägga undan kläder i affärer för att sedan skicka in Jimmy för att betala... Det var väl det största missödet faktiskt. Jag är ledsen att behöva göra er besvikna, men för övrigt lyckades jag bara tappa min näspiercing när jag gick i barndom och åkte på mage i vattenrutschbanan. Det är inte jättesnyggt med en örhängesring i näsan i väntan på ny piercing kan jag säga.
Kombinationen Tilda och Pia resulterade inte i några större katastrofer denna gång, men i veckan kommer hon hit, och då kanske det blir ändring på det, vad vet jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0