Vi har delat på oss...

Vårt hem har tagits över av min syster och tre barn. Då flyr Jimmy till sin bror, utan barn. Bäst så när han ändå jobbar och vi bara stimmar och är i vägen ;). Det känns väldigt märkligt, ungefär som om vi delat på oss. Ingen rolig känsla. Så det är tur att det bara är för ett par dagar.
Med syster och alla barn hittar vi på lite av varje. Strand, sol och bad igår, regn idag och då blir det lera för tjejerna och playstation för killarna och kaffe i lugn och ro för oss "stora". Vågar jag skriva att jag uppskattar regn... Ibland är det ganska skönt att bara få vara inne och slippa stressa ihop badväska och miljoner saker och barn i 40graders värme. Någon som uppskattar regnet ännu mer är han den där jag är gift med som inte får bada. Han är nämligen nytatuerad...:




För övrigt har jag tappat rösten. Mycket frustrerande...

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh mycket fint!!! rOLIGT!!!

2010-07-15 @ 10:24:40
Postat av: johannapannan

härligt med tatuerigngar, jag har funderat på samma, men skulle inte tatuera in maken/makans namn. hahahahah.



2010-07-15 @ 10:38:14
URL: http://johannapanna146.wordpress.com
Postat av: Josefin

Ett Liverpool-fan minsann!

2010-07-19 @ 23:43:55
URL: http://julietoscar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0