Vilken dag det blev!

Det är med ett mycket lättare hjärta jag går och lägger mig än det jag gick upp med i morse. Dagen blev över förväntan tack vare goá tjejer, fint väder, och en helt underbar kväll i stan! Lovely! Jag fick en del fixat här hemma innan Moa vaknade vid 9:30 och eftersom Molly sov vidare till 11 kunde jag ägna mig helt åt Moa när hon vaknade. Gott. Efter lunch blev det staden. Vi åkte buss, alltid ett vinnande koncept. Att bara strosa runt på stan utan tvång på ärenden är jätteskönt ibland. Idag till exempel. Sedan gjorde ju rean sitt till att visiten blev ännu bättre. Väl hemma vid 17 hade Jimmy middagen färdig och 18-21 blev jag utsläppt till en fika på en uteservering med en kär vän. Fantastiskt. Sedan får tjejerna gnälla hur mycket de vill när jag kommer hem, för jag har laddat batterierna! Moa somnade på fem minuter när jag kom och Molly på 45... Men nu sover alla, och snart även jag. Hoppas på en bra natt och en bra dag imorgon! Då ska jag även lägga upp lite bilder från Helsingborg innan vi lämnar staden för Öland....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0