Fullt ös medvetslös!

Fast just nu har jag en liten paus. Jimmy är hos tandläkaren, Molly ligger här på golvet och Moa sover middag! DET var inte igår hon gjorde det bara sådär. Hon är väl uttråkad stackaren av att bara vara hemma med oss. Vi röjer och grejar för fullt. Jag är boss och kör med Jimmy. Annars blir inget gjort! Om man "bara" ska sitta lite i soffan emellanåt eller efter att ha plockat ner en hylla passa på att prata lite i telefon lär hela vår semester gå till denna ommöblering. Så jag kör med honom. Vi har hittills flyttat piano, svart bokhylla och barskåp. Det som är kvar är det jobbiga... Säng, som måste skruvas isär först, garderober som är fulla och tunga och en bokhylla som inte riktigt får plats någonstans. Men det blir nog bra. Jag hoppas vi blir klara snart så vi kan njuta av sommarvädret som ska komma nu i veckan! I morse när jag cyklade till gymmet (!!!) sken i alla fall solen, och DÅ vill jag inte vara inne och plocka!
Nä, nu åskar det!!! Bäst att dra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0