NU!!!!!!

Jag känner hur lugnet börjar lägga sig i själen... Jag har nu fått genomfört det jag inte kan fixa själv, nämligen nerplockning, flytt och upplockning av säng, flytt av garderober, bokhylla och gästsäng. Så nöjd så nöjd. Och han är så duktig min man när han får ur tummen och får göra själv! Jag ser riktigt fram emot att få sova i nya sovrummet och är ganska spänd på hur det kommer att funka med barnen. Kommer vi vakna av Molly innan Moa gör det? Kommer Moa tassa in med sin kudde till Molly och bli ledsen när vi inte är där? Det känns i alla fall hur bra som helst att ha det gjort! Nu sitter jag i lugn och ro utan rastlöshet och kan inte göra mer förrän pappa dyker hit med superborrmaskinen och de nya möblerna vi köpt på IKEA inför nästa projekt, hallen...
Så här blev i alla fall sovrummet:



Mollys rum är nedsläckt och tyst nu när hon ligger och sover, så bilder därifrån får ni vänta på tills imorgon.

När flytten var färdig var svärmor och svåger här och tog hand om barnen när vi putsade det sista, sedan dammsög svärmor hela lägenheten. Hur underbart är inte DET?!! TACK SNÄLLA! Vi grillade på balkongen och nu sitter bröderna Karlsson framför kvällens fotbollsmatch. Och jag njuter. Om jag inte sagt det redan. Snart blir det nog en kopp te på balkongen i kvällssolen. Sämre kan man ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0