Gott och blandat och en alldeles för söt helg...

Nu så finns det lite tid. Inte ofta och inte mycket, men nu finns lite... Hoppar tillbaka lite i tiden, men är bara tvungen att visa lite hur mysigt det trots allt var när vi bråkat med bussen och tagit oss till L med gossarna M*2. M1 fick sig en åktur mellan fika, bus och lek.


Här en bild på flickorna Karlsson:


Och lite systermys...


Fredagen var en ganska mysig dag trots noll sömn och allmän berg-och-dalbana i humöret. En helt vanlig frukost hos familjen Karlsson, och självklart ska man ha "pälm" på sig när man äter... eller? Efter frukosten blev det liten familjeutflykt till Galgberget...


Lördagen ägnades åt goá vännen E med M1:s "kille". Söta E passade på att låta M2 bekanta sig med bebisen i magen och övade lite på att ha två barn... M2 verkade trivas UTMÄRKT!


M1 och W lekte och myste om vartannat. KRAAM!


Idag har M1 varit hos sin farmor och vi har haft kvalitétstid till 100%. M1 njuter av all uppmärksamhet från farmor och vi av lugnet... TACK! Passade på att ta lite mysbilder:


Det är tröttsamt att vara med på bild...


Jaa... Då var alltså en vecka slut och vi blickar framåt mot nästa. En dag och en natt i taget och det kan bara bli bättre, i alla fall nätterna. Det är inte mycket sömn i huset just nu vilket påverkar allt och alla, men vi gör det allra bästa för att hålla humör och tålamod uppe. För tillfället ligger M2 i sin säng (kryss i taket!!!) här i gästrummet, J i sängen i gästrummet och jag vid datorn i gästrummet. Funderar på att hyra ut resten av lägenheten...
Veckan som kommer känns som den första riktiga veckan med vardag. Det ska bli spännande. Jag vänjer mig mer och mer. Känner att jag har gröt i huvudet till tusen, så jag ska nog inte skriva mer. Det blir ju inget vettigt ändå...! Det piper lite från sängen, börjar bli dags för mat kanske... Nä, skriver mer när hjärnan hunnit ikapp en annan dag. Tur att jag levererar lite bilder när kvalitetstext uteblir...

Kommentarer
Postat av: Linda

Så mysiga bilder!! Härligt! Snart ses vi!! =) puss o kram

Jag gilalr hjälmen förresten, sånt e skönt tycker jag! =)

2010-03-15 @ 10:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0