Inatt!

Inatt kommer han hem, maken min. Jag funderar på att boka en restresa till solen i höst som kompensation för all tid han är borta... Varför inte liksom... Frågan är bara om jag kan vara ifrån mina prinsessor så länge? Hmm... Vi har haft det bra i alla fall dessa dagar då lilla mamma (och pappa ibland) varit här och sällskapat och hjälpt till. I princip har vi väl inte gjort någonting! Ibland är det skönt och ibland provocerar det. Men jag har i alla fall strukturerat upp mitt liv och igår tog jag tag i träningen! SÅ skönt! Nu j****r! Och ikväll kan det bli precis hur som helst... det är fest på gång nämligen. MYCKET spännande. Får nog rapportera imorgon. En del hemlighetsmakerier här också med alla födelsedagar och examen och så som ligger framför. Roligt, roligt att ha något att fokusera på! En liten bild från när vi gör "ingenting", här i form av picknick med trädklättring.




Så här glad är lillstumpan nowadays! För övrigt sover hon 12 timmar på natten också. Me like!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Herregud så söt hon är lilla Molly!! Är det så hon ser ut nu för tiden!? Vi måste få ihop det till att ses snart!! Kramar

2010-05-16 @ 22:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0