Nostalgi och (ett försök till) svar på frågan.

En av de vanligaste frågorna jag fått efter att jag blivit tvåbarnsmamma är om Molly är lik Moa. Det är en jättesvår fråga! Ibland är hon det, ibland inte. Någon har sagt att de är lika på kort men inte i verkligheten. Ibland tycker jag de är lika när de sover. Alltså så som Moa såg ut när hon var bebis och sov, så ser Molly ut när hon sover. Över lag tycker jag dock INTE att de är lika.
Jag blev lite nostalgisk idag när jag fick på Molly några av Moas gamla kläder och kom igång att leta igenom gamla foton på datorn. Så, bedöm själva, är de lika eller inte?

Moa på BB:


Molly på BB:


Moas första bad hemma:


Mollys första bad hemma:



Moa i amningskudden:


Molly i amningskudden:


Moa i kläder från morbror:


Molly i samma kläder:


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

De är allt lite lika tycker jag, iallafall på dessa korten. Ser fram emot att ses, saknar er!

2010-05-04 @ 20:11:09
URL: http://lifeofbettsy.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Visst är dom syskonlika men inte så att det inte går att se vem som är vem. En del syskon ser juh nästan exakt lika dana ut.

Mina pojkar är också "bara" syskon lika, men det är juh kul att det blir lite variation =)

2010-05-04 @ 22:24:15
URL: http://sandrasyren.zoomin.se/blogg.html
Postat av: L

Matilda näsa har båda flickorna

2010-05-05 @ 15:49:10
Postat av: Jenny

Syskonlika säger jag, typ samma näsa osv men visst skiljer det lite, det är ju två helt olika barn

2010-05-07 @ 16:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0