Bokslut Fars dag.

Fars dag i år ägnades mestadels åt finaste Anna som fyllt år! Tack vare en sovmorgon till klockan 10 har vi ägnat i princip hela dagen åt Helsingborg. Eller i Helsingborg kanske det heter ja... Huvudet är lite lätt splittrat efter att Molly återgått till sina vanliga sovvanor vilka innebär sova 19-23:30, krångla till 3, och sedan sova till 5-6. Summa för mor och/eller far blir ungefär 4 timmars sömn. Med lite tur. Nog om det. Inatt har vi fått sova. Igår var vi på välbehövlig date, jag och min man. Åt italienskt, pratade en massa, strosade genom stan, hamnade på Videomix, numera Hemmakväll, och kom hem klockan 22. Fantastiskt! Också en hel natts sömn med sovmorgon på det tack vare mina föräldrar. Men nu över till Helsingborg.

Födelsedagsbarnet i egen hög person:


God mat, trevligt sällskap, Nintendo Wii, kaffe och slutligen sushi innan vi begav oss från Skåneland till hemma. Men självklart firade vi även fader vår.
Syskonskaran Jonsson med pappa Benke.


Slutligen en bild på den med mest myror i kroppen, systerson Anton som blev lite rastlös...


I skrivande stund ligger tjejerna i sina sängar, vi sitter i soffan och tv:n visar fotboll. As usual. Men det gör inget. Jag föredrar dator framför tv.
Jag gillar söndagkvällar. Planera veckan som ligger framför. Igår avnjöt jag min mors-dags-present, nämligen kurbad med ansiktsbehandling på stadens dagspa. Fantastiskt.
För övrigt censurerar jag mig själv. Jättemycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0