Dagen idag

Dagen idag kan bli lång. Huvudskälet är en 41gradigt febersjuk tvååring i soffan. Där tog alla alternativ på aktiviteter slut. Men ingen rast, ro och vila för mig för det. Molly är överallt och ingenstans och Moa har en miljon krav och önskemål, såklart! Och jag tänker pyssla om henne. Men det går inte komma ifrån att det är tråkigt. Vi som hade så många planer idag. För tillfället sover Molly, Moa ser på Pingu med nymålade naglar och jag är allmänt handlingsförlamad. Vad i hela världen ska vi fylla hela denna dag med? Det är ju inte så att någon vill komma hit när vi är sjuka! Och Jimmy kommer hem vid 19. Jaaa... kämpa på och ta allt som det kommer. Tvätta lite. Jag borde få i mig själv lite frukost nu när Piggelin var det enda jag fick i Moa. Lite så. Det kan bli en spännande dag idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0