25årsdagen!

Förutom början och slutet på Jimmys 25årsdag, var dagen ungefär precis som vilken dag som helst. I alla fall för mig och tjejerna. Men såhär började dagen;

Sång och paket på sängen med den traditionsenliga kalasyoggin till frukost. MUMS! Det blev inte så många paket för herr Karlsson i år eftersom han får en "stor" present, nämligen en liten "åk-iväg" med frugan, av mig. Han vet ATT vi ska åka. Men han vet inte vart. Han vet inte när. Så varje dag kommer han att få ett kuvert med ledtrådar samt packlista. Från och med igår ska väskan vara packad, och han ska vara beredd att åka när jag säger till. Så det så.

Vi ägnade dagen åt olika saker. Jimmy fick ta sig till jobbet i en bil FULL av ballonger (hahahahaha), Moa var på dagis och jag och Molly på gymmet. Lovely. Hem, lunch, sova lunch, hämta Moa och ett skönt besök av kära Elin. När Jimmy kom hem vid 17:30 (borde man inte vara ledig på sin födelsedag?) fick han ta tjejerna så att jag kunde förbereda för kvällen.

Barnen förstod precis vad som gällde och somnade 19:05 båda två och vi kunde fira. Trerätters med GOD mat och dryck i kombination med djupa samtal och skön musik stod på schemat. En helt perfekt kväll helt enkelt!


I skrivande stund sover Molly i vagnen ute, Moa sitter i badet och jag sitter här. Fantastiskt. Mina barn är "A-barn" idag. De har lekt och roat sig själva i princip hela dagen. Jag har förberett och förberett och förberett för kvällens happening, då är det nämligen Jimmys familjs tur att kalasa. Med trerätters och allt som hör där till. Kalas, kalas, kalas. Nästa helg är det min familjs tur att fira. Sedan får det nog räcka.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hjälp vilket firande han får!!! Ta det nu lite lugnt själv mellan varven bara. Tack för senast, mysigt att ses som vanligt! Trevlig helg! Kramar

2010-10-15 @ 16:12:07
Postat av: Sofie

Hej

Va spännande med en överasknings paket av dig och mysigt att ni två ska göra något....

Ska bli kul att läsa om senare

Önskar en en trevlig helg

Kram

2010-10-15 @ 17:23:38
Postat av: Linda

Gud vad du är bäst på att fixa Tildis! Ballonger i bilen var ju skitkul, bara det liksom! Härligt med barn som förstod att det var vuxenkväll också, låter som en riktigt bra dag! Hoppas ni får trevligt ikväll med! puss o kram

2010-10-15 @ 17:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0