Bilder... mest

God afton. Dags att visa lite bilder från en fullkomligt perfekt helg. Eller något. När man utnyttjar fredag kväll blir helgen lång. Och skön. Fredag kväll utnyttjade vi till parmiddag. 5 par. 10 vuxna och 5 barn. Mycket trevligt. Typ såhär trevligt:

Systrar med varsitt lånebarn.


Mat!

Och efterrätt!
Kvällen tog slut ungefär ganska exakt 03:00 efter mat, dryck, sång, musik och playstation. Vid 6 gick jag upp med Molly som tyckte att lördagen började då. Vid 8:45 släppte vi in två av vilddjuren för att väcka en av de lyckliga få som fick sova någon timma mer än de 3 jag sov... Inte helt uppskattat.


Lördagen ägnades åt familjen Johansson-Mårtensson som stannade hela dagen! Lyckliga Millie i sin vagn:



Underbar promenad i det härliga vädret och picknick vid lekplatsen vid mellanmålsdags.


Taskig balans hos herr Karlsson och kill i magen hos storasystrarna.


Lördagskvällen och gemenskapshelgen avslutades med pizza innan skåningarna åkte hem och jag gick och la mig 20:30.

Idag har vi gjort ingenting. Fantastiskt! Lite babysim i och för sig, men mest "ingenting".


Nu är vi ganska slut, det är söndagkväll och vi kikar framåt i veckan som kommer. En ganska full sådan. Nu igen! Men det är rooooooooooooooooooooligt!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0