Bkaösdfjeilkj

Typ. Så mycket att skriva, så lite hjärna som fungerar. Som ni säkert sett på FB om inte annat, så sover inte vi. Molly har satt i system att vakna på natten. "Tänd inga lampor". "Visa att det är natt". Jo... Det är klart att jag inte tänder några lampor eller sätter mig och leker! Men det är inte så att hon fint sussar vidare för att hon ser att det är mörkt... Några nätter/morgnar har hon kunnat slumra om i vår famn, men bara när man sitter / halvligger med henne, och då vågar jag inte somna. Tänk om jag tappar henne! Därav mitt zombieliknande tillstånd för tillfället. Moa vaknar en gång per natt. Kommer in till oss. Somnar om. Thank you. Nog om det. Det är som det är.

Kuvertjakten är nu slut. Igår kväll fick Jimmy veta att vi åker idag. Att han är ledig från jobbet med vikarie insatt imorgon och på måndag och att vi kommer tillbaka till Halmstad natten till tisdag. Det är vad han vet. Med lite logik listade han ut att om inte barnvakterna kommer hit, kommer vi att åka till barnvakterna, så han vet nu om vår första anhalt; Vaggeryd. Så idag 17:00 hämtar jag och tjejerna upp Jimmy på jobbet och åker till de Småländska skogarna för att lämna barn och "sova" en natt innan vi åker till destination D. Vart det är får han inte veta förrän då. Timing eller inte att det är nu vi ska iväg vet jag inte. Antingen ser man det som att SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT med 3 nätter OSTÖRD sömn! Och dagar förmodligen. Eller som att det är synd att vår love-weekend blir "förstörd" av två übertrötta vi. Jag väljer att se det som skönt!

Kanske, kanske slänger jag in ett inlägg imorgon fredag när Jimmy fått veta vart vi ska innan vi drar. Ska försöka. Ha det gott tills dess. Och ni som kan; SOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0