En perfekt måndag!

Utifrån våra nuvarande förutsättningar, har denna måndag varit perfekt. Om man bortser från den lilla detalj att Molly skulle upp 4:17 och det var min tur att ta henne...
Jimmy var borta 7:45-18:30 idag och vi tjejer har gjort följande:
9:00 lämnade vi Moa på dagis för att ta en långpromenad med Elisabeth och Ronja i den härliga hösten.
11:00 kom vi hem och drack kaffe, pysslade lite, lekte lite, tvättade och diskade lite fram till lunch.
13:00 var lunch m.m. avklarat och Molly somnade i vagnen ute efter "aj-jag-får-framtänder-strul" och jag kunde sitta lite vid datorn och ladda för den "tunga" delen av måndagen, nämligen den med två eftermiddagströtta små.
14:00 hämtade vi Moa och begav oss till Leni och Rune (Jimmys farmor och farfar) för att lämna av Molly. Jag och Moa åkte vidare med buss till stan.
15:00 var jag och Moa på rytmik på biblioteket. Snacka om kvalitetstid med stora som man aldrig, aldrig, ALDRIG annars har! Buss tillbaka och lite middag hos Leni och Rune innan vi traskade hemåt.
17:45 kom vi hem. Gungade lite och kom in vid 18:15 och 18:30 kom Jimmy hem, tidigare än väntat, vilket aldrig tidigare hänt och det var en trevlig överraskning!
19:45 sov båda tjejerna och nu NJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTER vi i soffan. Måndagen är till ända! Barnen sover. NÅGRA timmars sömn borde ligga framför i alla fall och imorgon är det tisdag. Och det är skönt, för då är det en hel vecka till nästa tisdag...

Kommentarer
Postat av: johannapannan

dddöööööööööööööögagagagahhhööö

hörrududu. Fick du både barnvakterihjälp, egentid, middag serverad samt hjälp med läggning? Usch då. Själv har jag knatat på med lämningar och hämtningar och fick hem A mellan 15.05 och 15.40 för att se hans rygg när han åkte iväg till Borås för att se Elfsborg-HIF.

MOHAHAHA.



Hoppas tisdagen blir fin. kramis!

2010-10-18 @ 21:04:14
URL: http://johannapanna146.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0