Inför 25årsdagen...

Imorgon är det alltså dags för min toyboy att fylla 25. Därav en hel massa fix och plock och don och hemlighetsmakeri hela veckan vilket fyllt mina dagar till MAX. Nu är det sista fixat och vi ska bara invänta morgonen. Nätterna på det här stället är inte helt roliga och dagarna börjar runt 5-tiden. Ännu mindre roligt lär det bli när klockan ska ändras och dagarna börjar vid 4 istället... men det tar vi då. Det gör tydligen ont att få framtänder och de är kanske, kanske uppe om 2 veckor?
Idag har jag och Molly varit på gymmet, födelsedagsfixat och när vi hämtat Moa blev det sjukhuset. Moa fick vara hemma med farmor och Mollys blåsljud skulle kollas upp. Det såg bra ut, så nu är hon friskförklarad på den fronten. Skönt! Storhandling inför födelsedagen och dess festligheter och ikväll har jag fortsatt födelsedagsfixa. Det är ju så roligt!! :) Roligare än att fylla år själv nästan. Hur ska vi fira då? Jaaa... Dagen D blir med familjen Karlsson, alltså "bara" vi och sedan blir det middag med Jimmys familj på fredag kväll. Min familj förlänger födelsedagen genom att fira nästa helg. Kul att sprida ut det lite så att det håller i sig längre! Tjuvstarten gick visserligen idag då Jimmy är i tidningen med anledning av sin födelsedag. Det är INTE jag som svarat på frågorna som står där... Bara så ni vet.
En liten flash-back. För 5 år sedan hade jag fått syn på den där mörke killen som läste första året på lärarprogrammet och dagen som imorgon skulle vi gå till kåren och därför var vi på stan. Inte tillsammans dock, för vi var bara i "kik-stadiet", men vi sprang på varandra. Jag hade köpt en helt ny outfit, jeans, linne, smycken, smink, allt och Jimmy var så lycklig för att han fick handla på systemet. Det var tider det... Eller? Idag fick han visa leg när han skulle köpa öl på ica. Så kan det vara.
Hjärnan är lite splittrad just nu med tanke på det som ligger framför, så jag ska inte ta er tid mer än så här. Och eftersom att det är blogg INFÖR kan jag inte heller visa några bilder idag. Men imorgon kanske?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0