Triss avslöjat!

Nu vet jag hur de har råd att köra med 50 000:- i månaden i 50 år. Det är ju ändå bara gamla som vinner de där högvinsterna, och är det en 85åring som vinner denna vinst lär de inte behöva betala ut hela summan. Eller hur?! En tanke som slog mig på väg till gymmet idag. Tänk vad mycket onödigt man har tid att tänka när man inte ägnar sig åt "vettig" tankeverksamhet... hihi. Kroppen får jobba nu i alla fall, för nu har jag kommit igång ordentligt med nyttig mat och träning. GOTT det! Tänkte att maken min ska få en "fit" fru i 25årspresent i oktober, så det är ju dags att köra på nu. Angående ordet "fit" gjorde han bort sig rätt ordentligt på jobbet när han frågade en av sina klasser följande fråga: "Jaha tjejer, känner ni er "fita"".... Mmm... Den lär han få höra. Bör kanske tilläggas att han jobbar som idrottslärare på ett idrottsgymnasium, där alla tränar någon idrott. Försvenskade engelska ord är knepiga. Eller kan vara.

Bara blajblaj idag känner jag. Allt är som det ska. Molly kräks, Moa "vill inte" och jag plockar. Dock inte efter klockan 20. Nu, soffa, sovande barn och chokladsug. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0