Bildrekord!

9 bilder har varit rekordet hittills på bloggen tror jag. Men idag smäller jag till med 12! Jag skyller på att jag inte haft så många bilder det senaste, så jag får gottgöra det såhär. Helt plötsligt gick vi från termobyxor via vårjacka en enda dag till sommarutstyrsel! Vad hände?!

Vi har haft ett supermysigt lov, som dessutom inte är slut ännu, för även imorgon är Jimmy ledig innan vardagen återvänder. Men inte till det vanliga, för helt plötsligt är båda barnen på dagis tre dagar i veckan och jag ska få hur mycket som helst gjort... förhoppningsvis! Lovet har innehållit barn på dagis då jag och Jimmy njutit av att få prata i fred, äta i fred och se varandra! Därefter blev det Vaggeryd onsdag till lördag med bankmöte, massa kusinmys, släktträff på Moen och grill och grejer med min kära syster. Påskafton, alltså igår, blev inte som tänkt, då gästerna fått magsjuka. Men vi löste det med reservgäster i form av Jimmys bror, pappa och pappas flickvän. Mycket trevligt i alla fall alltså! Dagen idag har varit sommar. Först sång i kyrkan för min del och resten av dagen tillbringade vi hos Jimmys underbara farmor och farfar och vi var inte hemma förrän klockan 18! I med barnen i badet och sedan var det nattning. Klockan är i skrivande stund 20:04, ett barn sover, ett är vaket och vi ska avnjuta söndagskväll. Och det bästa med kvällen är att det är en ledig dag kvar!!! Här kommer alla bilder!

Moa har en favoritrutschkana som bara finns på ett dagis här på Vallås, trodde jag, tills jag såg denna inne i stan. Bussen dit blev det när Jimmy hade skola i tisdags och hon åkte och åkte och åkte! Och jag kunde ligga på en filt i solen...


Inför påskhelgen plockades påskäggen fram, vilka var SÅ roliga att leka med och försöka pussla ihop.


På den traditionsenliga släktträffen på Moen är inte längre jag, mina syskon och kusiner yngst, utan våra barn... Inte helt lätt att få till ett gruppkort på alla sysslingar!


Favoritkusiner!


Molly med två sysslingar.


Pappamys!


Snyggekort från gårkvällens påskfirande som inte var slut förrän framåt spöktimman lite drygt...


Moa har äntligen fått på stödhjul på sin "nya" (begagnade) cykel och cyklar överallt! Här på väg till Leni och Rune.


Underbart med trädgård!!! Behöver jag skriva att jag längtar till huset?!?!??!


Till slut var det så varmt att vi plockade fram baljor med vatten för barnen att leka med. Molly tyckte minsann att de passade bra att bada i och till slut blev det badhus av alltihop för barnen. Härligt!


Det hade lika gärna kunnat vara midsommarafton och inte påskdag!!! Underbar dag!



Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej!

Vad kul o se massa härliga sommarbilder. Ännu roligare när man känner igen barnen på bilderna. Din kusins barn brukar jag ju se på famljeliv upptäckte jag :) Alltid snygga vv kläder :)Visste inte att det var din kusins barns kläder jag brukade få se. haha

Kul att ni fick andra gäster på påskafton! Så tråkigt här hemma. oskar o kevin körde o köpte pizza ist här. värsta påsken ever !

Ta hand om er! Kram Pia

2011-04-25 @ 09:41:19
Postat av: lovisa

Gdmorgon:D

2011-04-25 @ 09:57:43
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

härliga bilder ;)

2011-04-25 @ 10:01:58
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Saaaaga<'3

Godmorgon, fina bilder!



// Saaagga<'3

2011-04-25 @ 10:49:31
URL: http://thephotoblogofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0