Lite uppdatering...

Det blir ju mycket vardagstramp som ni säkert förstår, och lite bilder från det har jag minsann att bjuda på.

Två mystjejer på väg till förskolan här ovan.

Samma två mystjejer vid frukostbordet.


MysMoa ska ut och åka sparkcykel.


Favoriten på tröttsamma eftermiddagar är sångstund vid pianot! Mamma spelar, Moa sjunger och Molly gör rörelser.


Helgen tillbringade jag och barnen i Vaggeryd. Här storkusinen a.k.a. favoriten Alice med varsin Karlssonkusin i handen på väg till årets Vaggeryds-dag!


Söndagen slog vi ihjäl med underbar skogsluft ute vid vårt lilla torp. Blåbär fanns det inte sådär jättemycket av men kantareller fick vi med oss en hel del.


Sedan blev det en ganska händelserik måndag när vardagen var på gång igen. Under ett möte med en kollega fick jag omänskligt ont i magen och svimmade i klassrummet. Därefter ambulans till sjukhuset där jag fick stanna till igår kväll. Inte särskilt bra timing, men det är det väl aldrig när så´nt där händer men nu är jag hemma. Njursten sägs det. Men jag ska tillbaka för vidare utredning. Skönt var det att komma hem i alla fall, och även om det är trångt i Moas säng är det betydligt mysigare där än i en ensam sjukhussäng där man själv blir 3 år gammal igen.


Nu ska jag återhämta mig så gott det går och hoppas vara på benen som vanligt på måndag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: nilla

Härligt med lite bilder Krya på dig

2011-09-01 @ 17:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0