När barnen sover...

Nä, barnen sover inte nu, men NÄR de sover, det är då man kan göra det man hela tiden får lägga åt sidan då de är vakna. Allt från att ta hand om tvätten eller disken till att göra "dator-ärenden" såsom att blogga t.ex. Det kluriga med att göra allt man alltid blir avbruten med när barnen är vakna när de sover är ju att det alltid infaller på kvällstid. På kvällstid är även JAG helt slut. Summan av kardemumman blir att det som kräver viss hjärnaktivitet att göra, inte blir gjort, eftersom att kombinationen sovande barn och pigg hjärna aldrig äger rum. Men nu då? Sover de nu? Nix. Nu sitter de i badet. Och jag har stulit mig till lite dator-tid. Maken röjer nere och ute och jag gör datorärenden. Inte för att hjärnan går på fullvarv, jag har fortfarande semester idag. Men snart är hela kontoret bemannat och då minsann ska det hända grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0