Här sitter jag!

Det är en lite overklig känsla att få vara hemma, ensam. Det är tyst och lugnt. Och lite tomt. Men än så länge stör det mig inte. Jimmy och tjejerna är hos svärmor och jag NJUTER av ensamhet. Först ett träningspass på gymmet såklart, och nu... jaa... Jag kanske ska göra som många andra, i de flesta fall män, och lämna det där tråkiga som borde göras, till sist. Prioritera det roliga. En bok i soffan. Slösurf. "Vänner" på DVD eller ett bad? Istället för disken, tvätten, städet, maten liksom. Det kan jag göra när de är hemma sen. En väldigt overklig känsla. Hur gör man? Jag tror det är nyttigt! Och jag behöver ju öva på att inte ta tag i alla "måsten" ju... Så får det bli. Vi tar disken sen. Jag städar om jag hinner. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0