Bildblogg

Om man kan blogga utan bilder så borde man väl få kunna blogga utan text? Eller? Så det gör jag idag, p.g.a. den sena timman en vanlig måndag som innehållit dagis, långa promenader, mys i soffan under middagsvila, fågelmatning i snöstorm, Ica på hemvägen, barnkvalitetstid med världens bästa Carro, ensamnattning samt ett styrkepass på gymmet 20-21.
Anyway. Bildkavalkad från helgen som var:
Födelsedagsbarnen som firades.

En hylla kom upp på Moas rum.

Barnen som var kvar till söndagen (Molly också förståss men hon sov när denna bild togs).


De vuxna som var kvar på lördagkvällen. (Jag också då, jag sov inte, jag tog kortet ;) Dhööööööö!)


Popciconn!


Söndagen bjöd på UNDERBAR dag vid havet i annan bemärkelse än om samma fras används i mitten av juli...



Snart 1 år!!!


Nä. Nu blir det sängen. Undrar på hur många timmar nattsömnshjulet stannar inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0