Stockholm!!

Som inte många av er visste var det tänkt att jag skulle fördriva helgen som var i Stockholm. Varför ingen visste?! Det var möhippa på gång, och då är man ju LIVRÄDD att någon ska säga något till någon som kan ledas vidare till helt fel någon! Och det får ju inte hända, därför helt tyst om detta såklart! Möhippelördagen blev ju för vår del en hel helg eftersom det är en bit att åka till vår huvudstad och som vi har njutit! I vi ingår jag, syster och svägerska till en början. På möhippan var vi 14 till...

I fredags kom Anna (svägerska) till mig i Halmstad varpå vi packade in oss, mamma och döttrarna i en bil till Vaggeryd. Där bytte vi mamma, döttrarna och vår bil mot syster och pappas bil innan vi begav oss uppåt landet. Temperaturen steg med varje mil och väl framme väntade medelhavsvärme och vi tillbringade kvällen på uteservering med tapas till en början.



Kvällen avslutades med en drink med käre tvillingkusinen och hans blivande fru och även bröllopskoordinator och fixare bakom lördagens möhippa.


I lördags var det dags för möhippa för en annan kusin, som absolut trodde sig ha möhippa den 9e eller 16e juli, vilket betydde att hon blev SJUKT överraskad i lördags när vi haffade henne. Vi hade en riktigt riktigt bra och VARM dag med följande aktiviteter:
* Champagnelunch vid Karlbergs slott med god mat, dryck och skönt badvatten!
* Shopping till blivande bruden
* Poledance


* Dusch och fix inför kvällen



* Grill hos bröllopskoordinator
* Kareoke
* Dans på Stureplan

En riktigt lyckad möhippa måste jag säga. Trots smärtan poledance gav i form av träningsvärk i muskler man inte visste fanns...

Dagen igår gick till att ta sig hemåt Småland. Det är sjukt skönt att sitta i en bil med enbart vuxna människor och ta den tid man behöver. Under tiden vi var i Stockholm kom Jimmy hem från Helsingborg, vilket innebär att vi från och med nu har SEMESTER!!!! 5 veckor i princip obokad tid tillsammans. Fantastiskt! En vecka går till Öland, men de andra fyra ska vi ta som de kommer. Fullkomligt, fullkomligt underbart!

I skrivande stund sitter jag i Vaggeryd för att imorgon tisdag bege oss tillbaka till Halmstad. Till hus. NU ska vi känna hur det är att bo i hus. Underbart det också! Så till freds som jag känner mig just nu har jag inte känt mig på länge. And I like it...

Kommentarer
Postat av: Linda

Fina fina fina du!!!!!

2011-07-05 @ 02:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0