Då och nu och mitt emellan!

Hej svejs! Förra veckan gick vi lite i ide... Det blir så när vi har fullt upp av att njuta av familjetid tillsammans! Vi hittade på en massa mys och utnyttjade verkligen tiden till max. Busfabriken som skulle få sig ett besök på fredagen blev, p.g.a. 3årstrots, flyttat till lördagen. Det är svårt att vara konsekvent, men min största strävan, så jag är nöjd. Trots att det gjorde ont i hjärtat. Men så är det. På lördagen blev det Busfabriken till 110%. Tur var väl det, för OJ så roligt de hade!


Numera är Moa den lugna och Molly den som är överallt och ingenstans, uppe och nere, inne och ute...


I lördags kväll hade jag mitt "Busfabrik-nöje". Tjejkväll inne hos grannen! Med GOD buffé, härligt snack och fantastiskt roligt på dansgolvet!! Det var ett tag sedan jag satte nyckeln i låset 4:30 vill jag lova. Mycket roligt!


Övergången från sportlov med Jimmy hemma hela tiden till vardagen är i full gång. Jag har nämligen ännu inte hamnat i vardagen då mamma och pappa kom hit i söndags och sedan dess har mamma varit här och varit Jimmys stand-in. Det är underbart med sällskap hela tiden och möjlighet att göra det man känner för just då! Den möjligheten finns ju inte förutom när mina föräldrar eller syskon är här så jag njuter verkligen när de är här! Igår var mamma med Moa på dagis hela dagen på studiebesök och jag och Molly mös med varandra. På eftermiddagen tog vi det lugnt och kvällen bjöd på en mils löpband på gymmet för min del. Idag har vi varit ute nästan hela dagen. Både här och där och hit och dit. Ikväll blev det, hittills, hemmaträning när tjejerna somnat och nu fick jag till lite blogg minsann! Jag vill och ska bättra mig på detta! Imorgon ska Molly till tandläkaren, Moa till dagis och vardagen får ta emot mig. Veckan blir lite sönderhackad när den inte ser ut som den brukar liksom. Det blir nämligen Vaggeryd till helgen, kanske redan torsdag. Vem vet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0