Söndag kväll

För ovanlighetens skull ska detta inlägg präglas av bilder. Jag har inte så mycket att skriva, så jag låter bilderna tala. Igår var vi i Ängelholm hos kära vännerna. Mycket trevligt att vi ÄNTLIGEN fick till det! Alltid är det någon som är sjuk när vi ska ses, men inte igår! Barnen stod för matlagningen...


Vi vuxna (och Molly) stod för kortspel fram på småtimmarna.


Idag fick jag vårkänslor till den grad att fönsterputsattiraljerna åkte fram! SÅ skönt ute! Efter det ställde jag mig och gjorde pannbiff, brunsås och potatis minsann. Huslig värre. Man kan nästan tro att vi köpt hus...


För övrigt är allt bara bra. Jag är så nöjd och glad och till freds och vi längtar jättemycket efter att få flytta in i det nya! Längtar och fantiserar och planerar och njuter! Fantastiskt! Nu, söndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Underbart se dig med en fönsterskrapa Kram på dig

2011-03-13 @ 20:55:21
Postat av: sofie

måndag den 14 mars är de Matilda, så Grattis på namnsdagen, och ha en mysig dag

2011-03-14 @ 16:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0