Trala la la laaa....

Det är vår. Och vi ska flytta till hus!!! Vi ska få trädgård! Om någon missat det.... Jag tror jag förträngt hur gärna jag vill bo i hus, och nu när vi väl ska få göra det känns det helt underbart och fantastiskt! ALLA kategorier! Det är väl så när man är uppvuxen i hus och tvingats bo i lägenhet för länge... Igår var jag och tjejerna på Kyrkis i Fyllinge för att kolla läget och folket lite. Sedan passade vi på att testa gungor och lekplatser där omkring. Här har vi Moa in action framför vårt blivande hem.


Idag blev det läkaren med Molly och hennes hosta. Ingen astma eller ens tendenser till det, men hostmedicin blev det en hel massa. Hoppas det hjälper nu. I eftermiddag har Moa läst bok och lekt med Molly så jag har kunnat experimentera i köket. En hobby jag lagt till med på senare dar. När Jimmy kommit hem och tagit över Molly åkte jag och Moa till Fyllinge igen. Där var after-work-gudstjänst med barnkörerna. Eftersom både jag och Moa älskar barn som sjunger, njöt vi båda två! Supermysigt! Vi kommer nog trivas i Fyllinge tror jag! Som pricken över i:t drog jag igenom ett hårt träningspass ikväll och nu sitter jag mör, nyduschad och matt i soffan. Klockan närmar sig läggdags och imorgon är vi en dag närmre flytt...

Kommentarer
Postat av: Nilla

Låter härligt Njut

2011-03-17 @ 06:54:50
Postat av: johannapannan

Underbart!! vilken glädje man kan läsa mellan raderna.

kram på er

2011-03-17 @ 06:58:54
URL: http://johannapanna146.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0