Uttråkad!

Det börjar nog bli dags att göra något annat... Typ skola in Molly på dagis och ge sig ut och jobba. Eller nåt. Om 2 veckor ska Molly skolas in, så i två veckor får jag stå ut med att vara uttråkad. Jag får inte tummen ur att göra någonting, trots att jag har hur mycket som helst som skulle kunna göras. Jag jobbar bäst under press. Visst, jag kan gallra, sortera, rensa och börja flyttpacka, men sen ska de lådorna stå här och bara ta plats. Nej, det får bli närmre flytt. Men varför går tiden så långsamt!??! Måndag förmiddag och jag ser bara helg. Inte för att det händer något jättelattjo då, men då slipper jag slå ihjäl tiden ensam. I skrivande stund sover Molly, Moa är på dagis 20 minuter till och jag försöker få lite "ärenden" på datorn gjorda. Jag har försökt boka upp hela veckan för att slippa dötid. Skum sits när Jimmy är i helt andra änden av skalan. Han har HUR MYCKET som helst och hade gjort vad som helst för att bara byta rakt av. Typ. Men, men. Vi kämpar på varsitt håll med varsina dilemmor. Idag blir det lek och bus hos familjen Brevigh och ikväll ska jag ge mig på gymmet. Morgondagen innehåller Kyrkis i Fyllinge, Stenalyckan och utelek. Onsdagseftermiddagen är bokad med "den andra Moa" som Moa säger och på torsdag är det nästan helg... Framför allt är onsdag och torsdag sköna dagar tack vare att Jimmy kommer hem före nattning så jag kan få lite avlastning. Nä, 17 minuter kvar till hämtning. Time to go...

Kommentarer
Postat av: johannapannan

pepp känner igen och kramar! Du vet var jag är. kramis.

2011-03-29 @ 20:59:24
URL: http://johannapanna146.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0