Vila...

Som ni nog förstått är den feminina delen av familjen Karlsson i Vaggeryd. Det är så när man är fotbollshustru och således fotbollsänka lite då och då. Alternativen är att vara hemma ensam med barnen eller att bege sig hit för välbehövlig vila för mamman och stimulans för barnen. De fullkomligt ÄLSKAR att vara här. Såklart. De har ju fri tillgång till trädgård, skog och framförallt kusiner! I torsdags kväll sövde jag barnen i bilen på väg hit och sedan dess har jag haft semester. Sovmorgnar och sällskap! Fantastiskt! En välbehövlig vila när jag helt plötsligt är mellan två arbetsveckor. En ovanlig känsla men positiv. På måndag börjar jag på en för mig ny skola där jag ska jobba 60% fram till sommarlovet. Samtidigt ska vi alltså få nycklar till huset och börja renovera och dagen efter att jag slutat jobba bör inflyttning vara färdig eftersom att Jimmy då beger sig iväg på fotbollsjobb, dygnet runt i två veckor med undantag för två dagar hemma hos oss. Så det är mycket som händer nu. Spännande men även krävande saker. Men tack vare alla underbara människor vi har runt omkring oss kommer det gå hur bra som helst! Nu blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0