Söndag kväll

Jag har i princip aldrig jobbångest söndagkvällar. Inte heller idag. Jag sitter och myser och njuter av kvällen och ser fram mot veckan som ligger framför. Kanske för att helgen varit fantastisk, vad vet jag?! Vi flydde staden direkt efter jobbet i fredags och har befunnit oss i Åhus till idag. Jag fick där höra att den där Karlsson inte är så bra på att blogga längre... Jag höll fullkomligt med. Håller med! Och gör vad jag kan idag för att motverka det. En hel hög med bilder från vårt Skånska andra hem;



Bilder som inte behöver några ord. Så skönt det har varit! Och trevligt. Och roligt. Så hemma fast borta. TACK kära vänner. We love you!!

Nog om det. Som pricken över i:et har hela söndagen också varit fantastisk. Vi kom hem vid 13, 14-18 var Moa iväg. Först på barnkalas och sedan hos en kompis från nämnda barnkalas och vi fick massor gjort här hemma med bara en liten. Städ, veckohandling och jobb. Jag hann till och med springa en runda. Det var ett tag sedan sist men minst lika skönt! I skrivande stund sover resten av min familj och jag ska ansluta mig till dem. I veckan som kommer har vi en massa, massa fika-fix och till helgen vankas det födelsedag minsann. Hade det inte varit för att det är HANS födelsedag så hade jag inte tyckt att Liverpool-Manchester United hade varit en bra idé på lördag timmarna före kalaset, men vad gör man... Förra året fick han en resa dit, klart han ska få se de där röd-vita på tv i år då. Det lär inte gå att slå den födelsedagspresenten, så jag tänker inte ens försöka. Natti, natti och ha en skön vecka alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0