Bättre sent än aldrig.

Då var vårt underbara påsklov slut! Här kommer lite bilder från påskhelgen som innehöll en massa olika saker. Påskafton firade vi först hos Jimmys farmor och farfar.



Solen tittade fram och tjejerna spelade fotboll.



Väl hemma fick vi påskfirande gäster från Ängelholm. Mys i soffan.


Och sömn i soffan!




När påskafton blivit påskdag begav jag mig till kyrkan och sjöng lite innan nästa gäng med gäster dök upp. Denna gång från Uddevalla.


Helt underbara påskdagar har vi haft! Intensivt men väl förvaltade dagar. Vi har hunnit träffa så många som vi inte sett på så länge att man blir alldeles varm inombords. Man får helt enkelt låta bli att tänka på hur mycket man saknar så många och fokusera på hur härligt det är när man väl ses!

Dagen idag, då vardagen tog oss med storm, innebar för min del jobb 8-20. 21:05 kom jag innan för dörren efter bussresan hem och nu är jag ganska mör! Både APT och föräldramöte har gjort min dag och morgondagens arbetsdag kommer att kännas som helg i jämförelse!

Det är märkligt, hur länge man än varit ledig, så känns det som om man jobbat flera veckor när man varit på jobbet i 10 minuter. Om det är bra eller dåligt vet jag inte. Men nu räknar vi ner till nästa "lov", om tre veckor då vi är lediga mån, tis, ons plus min vanliga fredag. Vårterminen kommer att gå fort...

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vilka underbara bilder förstår verkligen att ni haft det mysigt kram på er

2012-04-11 @ 08:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0