Idag lördag!

Precis när jag satt mig med datorn stormade alla barnen in med rivsår och miljoner blommor, så jag får bjuda på bilder från dagens trädgårdsgöra helt enkelt!

Fika på altanen!!


Snillen spekulerar... En blind och en döv. En teoretiker och en praktiker.



Molly hjälpte moster att plantera smultron och jordgubbar.



Och jag satt i solen och försökte att inte bara vara sur för att allt tar emot, jag inte orkar lyfta någonting och det är för långt ner till marken.


Sista bilden som togs innan jag smet in i huset för första gången på hela dagen såg hörnet i trädgården ut såhär.


Och som sagt, i skrivande stund är alla tillbaka och kaos har åter intagit huset. Men snaaart, när de små sover, blir det kortspel och godis!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Blev ju så jättebra Glöm inte att vattna jordgubbar och smultron plantor ser du........För annars blir det inget hahahah

2012-04-15 @ 12:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0