Borde sova...

Jag borde verkligen gå och lägga mig. Sova när jag sova kan! Och det är ju när barnen sover. Så varför envisas jag med att sitta uppe? Vill ha liite, lite vuxen egentid. Andas och landa.
Idag har vi haft mysdag med finaste Åhus-folket! Hela veckan har varit full med folk hittills. Eller sedan i torsdags har det varit fullt upp med att träffa folk. Fantastiskt! Allt från Halmstad-vänner till barndomskompisar och familj har förgyllt våra dagar. Härligt! Imorgon blir det farmor-besök, familjen Bjarneborg/Dellgren och f.d. grannen. Om en vecka börjar allvaret, då börjar Jimmy jobba...
 
Oliver sköter sig fortfarande. Lite magknip och "måste-sova-PÅ-mamma" på nätterna, men det gör iiiiiiiiiiiiiingenting! Och just nu gör han oss sällskap i tv-soffan:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0