Jag får kamma mig en annan gång...

På morgonen finns en osynlig prioriteringslista. Att kamma mig är ganska långt ner på den listan. Jag kan sätta upp en tofs! Det känns betydligt viktigare att tvätta av sig, byta underkläder med allt vad det innebär med läckande bröst osv. Det känns viktigare att få i barnen och mig själv frukost. Idag kändes det till och med viktigare att få i en maskin tvätt och en maskin disk. Till och med att blogga känns viktigare än att kamma sig just nu. När lugnet ännu råder. Vi är alltså tillbaka i verkligheten. I Halmstad. Jimmy cyklade iväg till jobbet för en och en halv timma sedan och det känns som om det vore eftermiddag. Men klockan säger 9:19. En goding pärlar. En ser på "Sunes sommar". Och en sover. Snart får vi fikagäster. Mysigt! En "i-väntan-på-den-riktiga-vardagen-dag" i taget. Nästa torsdag börjar inskolning på nya förskolan för stora tjejerna.
 
Och NU ska jag kamma mig! X i taket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0