Home make over!

Jag förstår varför de som är med i tv-program såsom "Extreme home make over" eller bara får ett rum omgjort i "Äntligen hemma" gråter när de kommer hem igen! Jag var inte långt ifrån själv när jag steg in i vårt nya kök igår! Tänkte bjuda på före-efter-bilder på kök, tvättstuga och vardagsrumsvägg vilka blivit omgjorda under tiden vi spydde i kors i Vaggeryd.

Köket före:



Köket efter:



Hade jag vetat att även tvättstugan skulle få sig en ny look hade jag tagit ett mer talande foto "före". Nu får det som Jimmy tog i veckan duga. Där framgår dock inte det kaos som rådde därinne och golvytan som lyste med sin frånvaro... Men, men.

Tvättstugan före:



Tvättstugan efter:



Slutligen vardagsrumsväggen före och efter:



Återstår gör småpill, ommöblering av prylar och uppsättning av hyllor m.m. innan allt fallit på plats, men det känns hur bra som helst i dagsläget! Skönt!

Första dagen tillbaka i Halmstad har vi invigt våren med glass på Stora torg! Det myllrade av folk på stan och vi njööööt av sol och familjär fullbordan! En hel del ute-aktiviteter har hunnits med och jag har sorterat och fixat till lådor och byråar och toa-skåp. Ibland får man sina ryck! Precis som Moa har fått på kortet nedan som togs för en kvart sedan medan de väntade på pop-cornen i micron.


I skrivande stund doftar det ljuvligt från köket vilket ska avnjutas efter att jag nattat tjejerna. Det är skönt att vara hemma igen!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Men åhhhh SÅ FINT!!!

2012-02-25 @ 19:46:15
URL: http://busenochbusan.blogspot.com
Postat av: johannapannan

Blev väl bra det dära! ;-) Härligt att få lite ordning i tvättstugan kan jag tänka. Det underlättar så mycket.



Gott att ni är piggare. kram!

2012-02-25 @ 20:01:54
URL: http://Johannapanna146.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0