Surrealism!

Så känns vårt liv just nu. Allt är bara så bra! Kanske för att det är det braiga jag fokuserar på? Vad vet jag?! Vi hade en liten dipp förra veckan med försvunna fotoböcker och ögoninflammation på Molly, men det gäller att inte fastna i det. Fotoböckerna är nu omgjorda OCH beställda, därav noll tid till bloggande sedan sist. Mollys inflammation i ögonen resulterade i portning från förskolan vilket löste sig fantastiskt. Tack vare gammelfarmor och gammelfarfar kunde vi jobba som vanligt i torsdags och fredagar är jag lektionsfri och kunde således ha henne hemma. Planeringar och rättningar kan man ju göra nattetid. Sedan var en ledig lördag och söndag allt som behövdes för att hon skulle bli som vanligt igen och idag är det ny vecka. Nya tag. Och livet leker. Jag trivs jättebra på jobbet. Jag trivs helt fantastiskt hemma. Och det är de delar som utgör majoriteten av min vardag just nu. Barnen är harmoniska och leker med varandra, Jimmy har lagom av allt och inne i mig sparkar nästa lilla krabat som vänder upp och ner på vår surrealistiskt fantastiska värld till sommaren. Det kan inte bli bättre!
Veckan som är tuffar på som vanligt fram till fredag då Molly blir 2 år! Därav en kalasfylld helg innan vi sätter tänderna i sista veckan före sportlovet. Vårterminen kommer gå snabbt!
I skrivande stund sover prinsessorna, maken spelar playstation och jag väntar på att han ska omsätta fotbollen på tv:n till verklighet så jag får slänga in "Vänner" i dvd:n och krypa ner i soffan...

Kommentarer
Postat av: Josefin

Grattis till nästa bebis! Varifrån beställer du fotoböcker? Jag beställde från blurb.com en gång och det var bra (kunde importera bilderna direkt från facebookalbum), men det kanske finns ännu bättre sidor.

2012-02-07 @ 12:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0