29 år

Då var man ett år närmre 30, vilket inte stör mig nämnvärt. Jag trivs väldigt bra med livet just nu och vill varken vara yngre eller äldre. Skönt det!
Veckan som varit, fram till den stora dagen, var intensiv. Framförallt med en icke-existerande helg bakom sig som ju innehöll jobb för mig och talangläger för Jimmy. Energin var inte på toppnivå i måndags då det var dags att jobba igen, men det gick bra ändå.
Så i onsdags var det dags. Sång 06:15, några paket, tårta på jobbet, tårta efter jobbet och på kvällen fler paket, tårta och mys i soffan. Annars var dagen sig lik tycker jag. Bästa födelsedagspresenten, levererad av maken, kom i efterskott, nämligen idag:



Japp, så är det! Familjen Karlsson utökas till 5 stycken i  sommar!!! Det känns helt fantastiskt och jag bara njuter, nu när spyorna lagt sig... Detta verkar dock vara en lite skygg krabat då den inte alls ville ge oss någon skarp bild, men att ligga där på britsen och se sin lill* på tv:n framför är en underbar upplevelse! Jag ville aldrig att det skulle ta slut!
Slutet på veckan blir 100% kalas då hela min familj + mormor kommer ner imorgon för att fira. Några stannar även över natt. Mycket mysigt! Moa har två barnkalas i helgen, så det blir kalas för hela slanten!
Nä, teet i favoritfödelsedagskoppen/muggen är slut. Nu blir det jobb innan storasystrarna ska hämtas!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis :)

Vi ska också ha en till. När ska ni ha?

Kram

2012-01-27 @ 12:05:07
Postat av: Lotta

Åh!! Stort GRATTIS till utökningen!! :)

2012-01-27 @ 13:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0